Bytte, retur og angrerett
Hos Fru Kvist vil vi at du skal føle deg trygg når du handler hos oss. Derfor har vi både den lovpålagte angreretten – og vår egen rause bytte- og returpolicy.
Angrerett (netthandel)
Når du handler på nett har du alltid angrerett. Hos oss gjelder den i 30 dager (loven krever 14).
- Gi oss beskjed innen 30 dager etter at du har mottat varen på e-post [email protected].
- Du kan bruke vårt angrerettskjema (PDF, trykk her for å få opp skjema), men en enkel e-post til [email protected] holder.
- Du betaler returporto, vi tilbakebetaler kjøpesummen når varen er tilbake hos oss.
- Du kan selvsagt åpne og se på varen, men den må ikke brukes utover det som er nødvendig for å sjekke kvaliteten.
Vår bytte- og returpolicy (butikk og nett)
Vi er kjent for raus og vennlig kundeservice – og slik vil vi fortsette. Her er rammene våre for bytte og retur:
Generelt
- Varer kan byttes innen 1 år fra kjøpsdato.
- Varen må være ubrukt og i original emballasje.
- Ha med kvittering (kjente kunder kan unntaksvis slippe).
Tilgodelapp og refusjon
- Retur gir normalt tilgodelapp, gyldig i 1 år.
- Hvis du ønsker pengene tilbake, ordner vi det innen 14 dager (til kort eller kontant hvis du betalte kontant).
Gavekort og tilgodelapper
- Gyldig i 1 år fra utstedelsesdato.
- Utløpte gavekort/tilgodelapper kan unntaksvis aksepteres av butikksjef.
- Vi har også eldre gavekort uten utløpsdato – de gjelder fortsatt.
Hvis vi gjør en feil
Har vi anbefalt for mye garn eller gjort en annen feil? Da er vi ekstra fleksible.
Reservasjon av varer
Vi reserverer ikke varer i fysisk butikk.
Vil du sikre deg noe, kan du bestille og betale i nettbutikken (evt. med “Hent i butikk”). Disse ordrene kan kanselleres innen 14 dager.