Butikkomtaler

Kundene våre gir oss 5,0 av 5 stjerner (basert på 78 omtaler) Her er de siste publiserte vurderingene med kommentarer.

Rask levering, og fin, personlig innpakking 🙂

Martine Aure, Lørenskog

Super rask 🙂

Marianne Vee, Bjoa

Rask levering og utrolig hyggelig kort i pakken🤩

Kristina M.. Fremstad, Hobøl

Enkelt å finne fram på nettsiden og raskt levering.

Margareth, Rissa

Fikk god hjelp til å finne rett innfarging. Meget hyggelig og god service.

Hanne, Lillehammer

Veldig fornøyd; produktet var akkurat som forventet, rask levering, hensiktsmessig og pent pakket, og jeg satt pris på garnposen og personlig hilsen.

Trine, Oslo

En inspirerende butikk med godt utvalg, veldig god service og rask levering!

Silje, Eidsnes

Elsker å handle hos dere. Rask levering og nydelig innpakning. De nye posene garnet kommer i er fine prosjektposer

Kamilla Hagberg-olsen, Nøtterøy

Superfin service!

Kristin Engh, Stavanger

Det er så koselig å få tilsendt garn herfra. Det ligger alltid med en hilsen og et sukkertøy🥰

Britt Knudsen, Hakadal

Oppfattes som "sømløs" og enkelt. Raskt pakket og levert

Solfrid Lindberg Håkonsen, LEKNES

Bra som alltid🥰🥰🥰

Reidun Kristoffersen, Ingeberg

Butikken hadde ikke garnet inne akkurat når jeg var innom, men jeg fikk bestilt på nettet og kunne hente det i butikken bare 2-3 dager senere

Maria, Slependen

Supert! Fikk med gratis supersøte maskestoppere også!❤️❤️

Leah Marie Foseid, Oslo

Fikk garnet veldig raskt. Og med hyggelig melding og pose til garnet. Utmerket kjøp - som alltid!

Randi Snildal, Oppegård

som alltid en kjempekoselig handel. de små personlige hilsner betyr mye🥰 tusen takk 🫶

Nina Løseth, Fetsund

Super nettbutikk👍 Alltid rask levering med en hyggelig hilsen!🧶Veldig godt utvalg, og kjempefin og inspirerende nettside der man finner nesten altfor mange ting man har lyst til å lage😊

Aud Tveito Ekse, Paradis

Enkelt og hyggelig å handle. Mye inspirasjon på nettsiden.

Annikken Østgårdsgjelten, Oslo

Utrolig kjekt med pose til garnprosjektet

Emma, Tromsø

Superrask levering, produktene er pakket nydelig inn, og alltid en koselig hilsen fra Kvisterne💗 Det er alltid en glede å handle hos dere!

Trine Merete Edler-Woll, Helgeroa

Alltid hyggelig å handle hos Fru Kvist.pakkene er forseggjorte.

Turid, Drammen

Rask levering av varene jeg bestilte

Vigdis Kleppe, Søfteland

Lynrask levering! Bestilte søndags kveld, og tirsdag kunne jeg hente på posten. Det lå også med en håndskrevet hilsen i pakken, og det synes jeg er superhyggelig❤️

Veronica, Trondheim

Rask og god og hyggelig service

Hanna Hilt, Oslo