Butikkomtaler

Kundene våre gir oss 5,0 av 5 stjerner (basert på 42 omtaler) Her er de siste publiserte vurderingene med kommentarer.

Dette må være Norges beste garnbutikk😍 En av mine må gå til når man først er i Oslo og den jeg bruker når jeg netthandler garn og broderi pakker

Karen Margrethe Reirå, Flatåsen

Bra. Fikk hjelp av garnbutikk til alternativt garn. De hadde ikke nok nøster. Derfor ble det handel hos fru Kvist

Lillian, Paradis

Meget rask levering

Bente Skattkjær, Valevåg

God service og godt utvalg. Alltid koselig å få en personlig hilsen når jeg åpner pakka. Anbefaler å handle her.

Mette, FLÅ

Beste butikken jeg handler hos.

Nina Løseth, Fetsund

Kjempe service, alltid

Ann Therese Haugen-Schiefloe, Bjugn

'Svært pent pakket og hyggelig å få en slik pakke! 🙂

Lill-Heidi Thomassen, Nøtterøy

Enkelt og greit- og god informasjon underveis

Grete Aalstad Buch, Asker

Kjempe fornøyd rask levering 👌👏👏👏

Mari Strand, Ørsta

Pakken kommer fort, pent og ordentlig pakket inn for å beskytte varene.

Aurora Eikeland, Revetal

God oversikt på nettet. Enkelt å bestille.

Anne Nilsen, Drammen

Raskt levert!

Drude Isene, Skjold

👍

Line Sørlie Line Sørlie, otta

Rask levering. Hadde glemt ett produkt, men det klarte FruKvist og medarbeider(e) å få i en samlet sending! Supert.

Turid L, Narvik

Godt utvalg av garn og farger. Rask sending, med et lite søtt nett til prosjektet. Veldig fornøyd, kommer til å handle igjen hos Fru Kvist ☺️

Rakel, Ilseng

Stort utvalg, rask levering, med personlig hilsen og alltid en oppbevaringspose. veldig fornøyd 🙂

Rikke Raknes, Brøstadbotn

Verdens hyggeligste butikk å bestille fra. Særlig når det er en håndskrevet hilsen i pakken. Lite, men så verdifullt for kunden.

Ellen S, Kristiansand

Meget god service, litt forsinket levering da fargen var utsolgt, men fikk raskt beskjed. Hyggelig hilsen fulgte med pakken.

Hanne, Drammen

Topp service og rask levering!

Kari Foseid Aakre, FOTLANDSVÅG

Det er alltid lett å handle hos Frukvist og alltid koselig å motta varene med en personlig hilsen.

Nina Løseth, Fetsund

Jeg har bare erfaring med nettbutikken, men den er bra! Godt utvalg og hyggelige mennesker!

Synnøve Steinmo, Maura

Alltid rask levering og ypperlig service fra Fru Kvist.

Lene, Nesttun

Fikk garn og oppskrift ganske fort, opp til Nord-Norge

Isabelle FILIPPI, FINNSNES

Brukervennlig nettsted.

Liv, Arendal